Jump to content

Big hairtopic #13

Recommended Posts

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• stefanie.

53

• Sidney

52

• MademoisellePapillon

51

• lovestoned

45

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wat ooit begon als een forum voor pubers....

Ja je lijkt er echt blij mee ook 😂😂

Ik snap dat je er miss weinig aan hebt als je het zelf niet zo voelt, maar ik vind echt dat je een supermooi kapsel hebt gekozen (word eeeecht blij van al jouw trouwdingen, had nooit verwacht dat uitg

Posted Images

Ja ik ben nu echt blij dat het nie meer geel is :P

Donker met rood vind ik ook echt gaaf! Maar dat komt wel weer hihi

FruityForest

@ Sin of iemand anders die er antwoord op weet.

Mijn moeder verft al 25 jaar haar haren.

Afgelopen verbeurt kreeg ze ineens een allergische (?) reactie. Allemaal wondjes etc op haar hoofd.

Ze heeft toen een aantal weken niet geverfd maar omdat ze grijs word er dit keer een spoeling door gedaan.

Maar alweer heeft ze direct wondjes.

Wat nu te doen?

Je ziet dat wel eens gebeuren bij donkere kleuren (zwart of donkerbruin) of met veel kleur erin zoals rood. Misschien kun je daar wat mee. Maar anders zou ik opzoek gaan naar kleuringen op natuurlijke basis. Ook daar reageerd niet iedereen okey op hoor. Maar fuente is bijvoorbeeld een verf wat word gebruikt bij mensen met overgevoeligheid voor "gewone" verf

Ik zit dus ergens mee en iedereen zegt weer wat anders dus nu vraag ik jullie maar Hulp :P ik weet inmiddels dat jullie donker mooier vonden bij mij.. ik twijfel dus heel erg om het weer donker te verven zodat ik mijn extensions ook weer in kan (donkerbruin) en dan word mijn haar meteen weer wat gezonder ipv het elke keer te blonderen maar ben onwijs bang dat ik spijt krijg aangezien ik het licht wil en vorige week nog heb laten doen..

Of zou ik het zo laten en sparen voor extensions in deze kleur ? Pff..

Hmm ik zou dat lichte toch nog wel even laten hoor! Het is juist mooi zo en je hebt het pas net laten doen..

Ik zou het dan zo laten en sparen voor andere extensions en dan als het herfst wordt weer donker gaan :P

Anders hou je het lekker licht tot het einde van de zomer en ga je daarna weer naar donker? Als jij licht wil, dan moet je dat nu lekker zo laten. Bovendien lijkt het me niet echt een strak plan om een week na je vorige verfbeurt alweer je haar ermee lastig te vallen. Geniet gewoon even van wat je nu hebt!

Ja jullie hebben ook wel gelijk ! Maar zit nu weer in me hoofd dat ik graag lang wil en dan zit ik overal over te twijfelen :P

Ja ik zei tegen dat meisje dat ze alles wat dood was eraf moest halen maar ze had weinig tijd en heeft snel wat punten bijgeknipt.. en de onderkant voelt echt nog heel droog aan..