Jump to content

Recommended Posts

post-3264-0-00791700-1435126871_thumb.jpg

Getrouwd
13-11-2008 Ellen
25-06-2009 Marjan
03-06-2011 Maresa
27-08-2014 Monyet
19-09-2014 Sophisticated
03-10-2014 Reendje
03-10-2014 Yellkje
04-10-2014 Vlamke
29-04-2016 assepoes
20-05-2016 iCake
20-05-2016 Terabithia
02-06-2016 Loet

Trouwen

31-10-2016 Mientje

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• *Mientje-Pippelientje*

204

• iCake

109

• stefanie.

84

• Terabithia

73

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mevrouw Vossen heeft het druk. Hahahaha ik zal morgen een verslagje maken.  Hier vast een foto om het wachten wat te verzachten xD 

ÏIk heb het overleefd! Haha het was een topdag! Zoooo veel bloemen Gekregen ook. Vanaf woensdag al.  Een verhaal en een berg foto's komen snel waar ik ben echt nog uitgeput. We zijn de hele dag v

Dalijk is dr man veranderd in een terror man en zit ze opgesloten in een kerker in Afghanistan  laten we het nog 2 dagen afwachten voor we alarm slaan.

Posted Images

Terabithia

Vind het echt leuk dat wij op hetzelfde moment ook echt trouwen :P 29 april was onze eerste optie, dan was het samen met assepoes!

Trouwen jullie voor de wet en kerk?

Haha nee natuurlijk niet, geef je datum maar door.

Ja grappig A! Ook precies dezelfde tijd :D Wij trouwen alleen voor de wet.

Onze dagindeling (ongeveer, weet niet de precieze tijden):

09:00 uur Kapper/Make-up/aankleden

11:30 uur Foto's maken (broodjes/bijkomen in de auto)

13:45 uur Aankomst stadhuis

14:00 uur Trouwen

14:45 uur lopen & met de veerpont naar locatie

15:00 uur Proosten, borrelen, foto's maken daggasten

17:30 uur Diner & taart (en even opfrissen op de kamer)

20:30 uur Feest

00:30 uur Einde feest/afscheid, bij behoefte naborrelen met degene die blijven slapen

Marielle*

Oh mooie indeling! Onze indeling was gigantisch vol

7.00 kapper

8.30 make up

9.00 bruidsmeisjes kapsels

9.45 jurk aan

10.00 daggasten aanwezig

10.15 bruidegom aanwezig

10.45 foto's

11.15 wettelijk huwelijk

12.00 broodjes eten

13.30 kerkelijk huwelijk

15.00 foto's maken

17.00 borrel en nog wat foto's met daggasten

17.30 diner

19.15 aansnijden taart

20.00 feest tot 1.00

We waren om half 4 pas weg bij de zaal. Maar daar staat tegenover dat we een prachtige dag hebben gehad.

Assepoes

L wij hebben ook ongeveer die indeling! Alleen zijn wij 15.30 op de locatie, 17u eten en om 20 tot 2 feesten :D

Zo leuk km mee bezig te zijn!

• 2 weeks later...
pandora

Ik vraag het even hier, wie weet hebben jullie ideetjes: volgende week trouwt mijn collega en we willen met alle collega's samen ons geld cadeau geven op een originele manier.

De vorige keer hebben we een nep-wetenschappelijke poster over 'kans op een gelukkig huwelijk' gemaakt, en in de koker van de poster ook het geld gedaan. Dat vond die collega toen echt heel leuk en origineel, dus dat moeten we toch enigszins overtroeven :P

Dusss iemand een idee voor een originele manier van geld geven? :D

Monyet!

Bij ons hadden ze heeeel veel lege bierdoppen en bierdoppen met 0,50/1 en 2 euro in een sinterklaaszakn gedaan en met de tang die karteltjes omgebogen zodat t geld bleef zitten. Zo moesten we alle bierdoppen uitzoeken en met een tang weer open maken haha.

(Waren 4 grote sinterklaas zakken vol)

We hadden 400euro aan kleingeld haha! :lol:

Edited by Monyet!
MademoisellePapillon

Ah nee van die rare dingen met geld vind ik zo stom altijd, of al het geld in een ijsblok of een pudding ofzo. Ik vind dat niet grappig...

verder geen suggesties, een vriendin vna mij maakte ooit hele mooie origami, je zou een origamigelddierentuin kunnen maken hahaha

Hermelien186

Wat hebben jullie mega vroege en lange bruiloften!

Wij willen echt pas rond 16.00 verzamelen, 17.00 trouwen en dan eten met iedereen en feesten tot 5 uur 's nachts haha!

Loesoe

Haha dan is het alsnog lang, maar je hebt het begin een beetje vooruit geschoven. Lijkt mij ook wel relaxed, kan je nog een beetje uitslapen op je trouwdag :P

*Mientje-Pippelientje*

Pffft ja, bruiloft waar wij laatst waren, mijn vriend was ook getuigen, daar moesten we om half 8 's morgens al zijn, en om 2 uur 's nachts gingen we pas naar huis. Ik was echt gebroken.

Was wel echt een hele mooie bruiloft hoor, maar duurde allemaal enorm lang.

stefanie.

Wij hebben keer zn boekje gemaakt met foto opdrachten. Met dingen als : ga op een driehoek staan, wissel van elkaars beroep, ga met de kerdtboom op de foto,etc. Nadien kregen ze het geld. Toen ze de foto's in dat boekje hadden gedaan

pandora

Dankjullie voor de tips! Haha nee zoiets 'vies/vervelend/grappig' zal het niet worden, maar dacht meer aan iets persoonlijks. Ik ga er vanmiddag eens over brainstormen met de rest :)

Marielle*

Over het vroeg opstaan op je bruiloft.

Ik moest om half 7 opstaan, maar ik was om half 4 al wakker, toen 4 uur.. Dus echt slapen doe je niet. Dus was blij toen ik min. Jurk eindelijk aan kon.

Als cadeau kregen wij zon 1500 lege statiegeldflessen in de achtertuin.

• iCake locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...