Jump to content

Ruiltopic: Kleding, schoenen, accessoires, etc.

Recommended Posts

• Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ikke87

11

• Nookie

11

• Intouchables

6

• Amanda.

5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Onlangs begon iemand in het shut over een ruiltopic op GO. Bij deze het topic om kleding, schoenen, accessoires te posten waar je zelf geen belang meer bij hebt. --------- Hier wat spulletjes die

hahahaha pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet!

Haha die tas! Hebbeeee!!!

Ik heb je adres nog niet (A)

Snel zijn dan kun je hem dit weekend al showen...

Edited by ikke87

Ik heb 2 weken geleden lage witte Allstars gekocht maar ik kan ze niet dragen zonder blaren te krijgen :(

Zou iemand ze willen overnemen? Ze zijn 1x gedragen, maat 39. Natuurlijk voor minder dan in de winkel.

*Mientje-Pippelientje*

Sokken dragen! En pleisters gebruiken indien.

Maar gewoon echt geen allstars dragen zonder sokken! Gewoon niet doen :P

Haf ze best willen overnemen maar ze zijn een beetje erg groot. Heb maar 34 in allstars haha

Ik kan ook echt niet blaarloos lopen op Allstars, ik heb 10 jaar geleden ooit een paar gekocht maar dat was echt geen succes. Sindsdien vans haha.

Jaaa ik vraag me af of ik ooit blaarloos op Allstars zou kunnen lopen :P

Toen ik ze aanhad zaten ze echt precies goed en eerst ook geen pijn, toen erop gelopen en uiteindelijk echt zo'n pijn dat ik ze maar uit heb gedaan toen ik bijna thuis was en op m'n sokken gelopen.. Zo stom :( was er echt blij mee. Ik ga nog wel blarenpleisters proberen, maar het bleef ook heel lang open en vochtig enzo dus wil niet nog een keer zulke blaren.

zwerver.

Maar je hebt ze nog maar één keer aangehad toch? Het is best vaak als je nieuwe schoenen hebt dat je blaren loopt, dat gaat wel weer weg?

Intouchables

Je moet die blaren eigenlijk sowieso met blarenpleisters bedekken! Maar ik had in het begin ook pijn en nu nog een beetje, er is hoop :P

Ja ik heb dat eigenlijk altijd. Standaard de eerste keren dat ik schoenen doe ik blaarpleisters op mn hielen anders loop ik ze helemaal kapot. Na paar keer dan proberen zonder. Moet ff soepel worden.

Marielle*

Blaren pleisters is echt t stomste wat je kan doen! Die moet je eigenlijk preventief plakken omdat je anders als de huid van je voet trekt. Mocht je toch iets willen doen tegen blaren gebruik dan aub leukoplast gewoon van die pleister rolletjes. Dat rolt niet op en is veel beter! (Zijn tips voor vierdaagse lopers van t rode kruis) blaren pleisters zijn echt rommel.

Komt misschien wat panisch over maar na 4 dagen en heel veel blaren zien wil ik t je gewoon meegeven.

stefanie.

Ik wacht ook altijd tot het los laat . Werkt perfect bij mij en voel dan ook niks meer van blaren. En ik heb snel en heel vaak blaren