Jump to content

Ruiltopic: Kleding, schoenen, accessoires, etc.

Recommended Posts

Ik heb dat in het begin ook al-tijd met All Stars, allemaal blaren en heel veel pijn, maar van het ene op het andere moment gaan ze bij mij zooo fijn lopen juist! Even doorzetten :P

• Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ikke87

11

• Nookie

11

• Intouchables

6

• sunrise

5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Onlangs begon iemand in het shut over een ruiltopic op GO. Bij deze het topic om kleding, schoenen, accessoires te posten waar je zelf geen belang meer bij hebt. --------- Hier wat spulletjes die

hahahaha pot die de ketel verwijt dat die zwart ziet!

Monyet!

Allstars blijven kut. Probeer het altijd weer, heb al 3paar gehad en altijd is mn kleine teen dood en open. Ik zal vd week mn kast uitmesten voor hier.

MademoisellePapillon

Ik heb bij alle mogelijke schoenen last van blaren (behalve MN adidasjes) en als ik weet dat een bepaalde schoen op een specifieke plek pijn doet doe ik de idd een beetje leukoplast op en dat gaat altijd goed!

Marielle*

Blarenpleisters rollen beetje op en kan amper lucht bij. Leukoplast is wat luchtiger en daar kun je eventueel ook gewoon mee douchen.

Ja he psst, wie heeft er nog wat te ruil? :D Ik heb dit net even uit de kast geplukt, heb laatst nog een enorme zak kleding naar het goede doel gedaan, dus er is niet veel over :P

34f0dua.jpg

maat 34

1bv2f.jpg

maat 38, maar valt bovenin iets ruim, dus ik denk 38/40

24whobr.jpg

maat 40, maar valt kleiner uit, meer een 38. En ik de pijpjes kun je dus oprollen/omvouwen, maar ook juist iets langer laten

2d1qycx.jpg

maat S, sheer stofje en beetje cropped

2dtyddg.jpg

maat 10 van UK, ik weet niet meer precies wat dat is haha, maar valt als 36. Velvet stofje en met peplum

Wat ik nog op mijn telefoon had staan:

Shoes, merk Dune (duur merk oa te koop bij zalando) maat 39 staat er op maar ze zijn echt een 38, te klein gekocht en misschien twee keer gedragen. Kleur is brons, subtiel goudachtig.

2015-07-26%2016.34.31.jpg

Wit shortje van stretchstof met kant, 36. Vorig jaar bij de sting gekocht en inmiddels veel te groot.

20150701_103906.jpg

20150701_103828.jpg

Jurk van Vila met pailletjes. Maat 36/38, aangehad met kerst en enkele keer stappen. Super mooi maar ook te groot geworden helaas.

2015-07-26%2016.37.41.jpg

Edited by Nookie

Nee inderdaad niet veel geruild hier haha.

Hoef ook niet Perse te ruilen, als evt verzendkosten vergoed worden hoef ik er verder niet eens wat voor.

Is er toevallig iemand met echt een cocktailjurk of feestjurk te koop/ruil in maat 34/36 of een hele stretchy one size? Liefst met print of knalkleur. Verder geen eisen hoor haha! Moet iets hebben voor een bruiloft en het wordt echt een toffe wedding dus ik wil zo gaaf mogelijk. Maar geen geld om er veel aan te besteden ofzo.

Estrella.

Als je dichterbij had gewoond, had je er gewoon een kunnen lenen. Ik heb zoooveel jurkjes. Kan je er niet een lenen van een vriendin in de buurt?

Ik heb alleen maar vriendinnen met een grotere maat of een hele brave smaak. :P jammer inderdaad zeg! Opsturen werkt ook niet denk ik he? Ik ben sowieso zuinig op spullen en mocht er iets aan komen koop ik je een nieuwe.

• 2 weeks later...

Ik heb nog twee zwarte colbertjes. Beide gewoon s. Eentje van zacht stof en eentje van glad materiaal met een wit/grijze streep op de zijkant van de mouwen.

Kleuren zijn wat bewerkt voor de duidelijkheid op de foto. In het echt zijn ze beide gewoon goed zwart,niet vaal ofzo.

2015-08-19%2015.58.02.jpg

2015-08-19%2016.00.06.jpg

En laarsjes, camelkleur maat 39, su├Ędeachtig

2015-08-17%2017.40.57.jpg

• 3 months later...

Wat ik nog op mijn telefoon had staan:

Shoes, merk Dune (duur merk oa te koop bij zalando) maat 39 staat er op maar ze zijn echt een 38, te klein gekocht en misschien twee keer gedragen. Kleur is brons, subtiel goudachtig.

2015-07-26%2016.34.31.jpg

Wit shortje van stretchstof met kant, 36. Vorig jaar bij de sting gekocht en inmiddels veel te groot.

20150701_103906.jpg

20150701_103828.jpg

Jurk van Vila met pailletjes. Maat 36/38, aangehad met kerst en enkele keer stappen. Super mooi maar ook te groot geworden helaas.

2015-07-26%2016.37.41.jpg

Ik hou van deze stijl