Jump to content

Show je nieuwe spullen #60

Recommended Posts

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• ikke87

110

• Marjan*

109

• stefanie.

106

• FruityForest

100

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zwart toch?? Nee grap grap. Nice!

Ja dat vond ik ook met de laarsjes van Loes! Die sloffen zijn net piemelsloffen, met die ballen erop.

Wat ben jij onaardig zeg

Dat is mijn rugspier :P

jammer dat het hier altijd om mijn borsten gaat terwijl er een jurk gepost wordt. Mijn borsten zitten er nu eenmaal en ik ben er erg blij mee! Daarbij nogmaals zoals ik vorige keer al zei, ik ben nu bezig met de spieropbouwfase dus straks zal het niet meer opvallen. Bedankt he voor alle jurk-reacties :P

flyingbutter

Het idee is toch ook dat je er met zo'n jurk de nadruk op legt? Ik denk dat het echt met kledingkeuze te maken heeft. En die deel je hier, dan is het niet zo gek dat mensen een mening delen.

Tegen de rest heb ik toch ook gewoon dankjewel gezegd?

Hmm flyingbutter het idee van een bodycondress is volgens mij dat je gewoon je figuur goed laat uitkomen :P in het algemeen.

Alleen tegen de eerste twee, dat had ik overigens over het hoofd gezien. En die laatste bedankt kwam nogal sarcastisch over, maar dat is misschien mijn interpretatie.

Jo-An1990

Staat je super! En ik neem aan dat als je je borsten hebt laten vergroten je ze juist wil laten zien en niet verstoppen. En groot gelijk heb je! Cool cat is het jurkje toch van? Of ze hebben er een die er erg op lijkt.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...